Owoce: cenny sprzymierzeniec w zakresie odchudzania

Kwestia utraty wagi, otyłości i nadwagi jest przedmiotem troski wielu osób. Popularność różnych metod żywienia, które docierają do nas każdego roku (Dukan, Paleo, Zone…) rośnie z mniej lub bardziej sprawdzonymi wynikami. Utrata wagi lub utrzymanie się w formie: jest to tym bardziej aktualne w przypadku słynnych postanowień z początku roku.

Owoce: cenny sprzymierzeniec w zakresie odchudzania

„Utrata dwóch kilogramów” „Zacznij ćwiczyć” to decyzje, które najczęściej pojawiają się na szczycie listy po wielkim sezonie urlopowym i dużych posiłkach. Siłownie wypełniają się przez różne okresy czasu, a ludzie starają się stosować bardziej zrównoważoną dietę. Jednak wiele z tych rezolucji nie trzymać, ludzie są często rozczarowani, aby zobaczyć, że odzyskać funtów, które stracili, a nawet zaalarmowani, aby być ofiarą słynnego efektu „yo-yo” (zyskując więcej niż stracili), które mogą się zdarzyć po diecie.

Jedzenie zdrowe nie powinno być zwykłym okresem „odchudzania”, powinno być stylem życia, w którym chodzi tylko o dokonywanie właściwych wyborów, pamiętając o kilku zasadach, takich jak: – Zwracać uwagę na ilość, ale przede wszystkim na jakość tego, co mamy na talerzu (dobry stosunek białka do węglowodanów / tłuszczów) – Zarządzać czasem swoich posiłków – Zarządzać zachciankami między posiłkami: słynna „przekąska” – Uświadamiać sobie, co jemy (poziom kalorii)….) To właśnie w związku z tymi różnymi punktami wyjaśnię, jak owoce mogą być istotnym sojusznikiem w przyjmowaniu zdrowej diety i pomóc w osiągnięciu celu, jakim jest utrata wagi i/lub utrzymanie wagi.

Na stronie Daburdirect znajdziesz wiele przydatnych informacji jak szybko schudnąć.

Owoce: żywność niskokaloryczna, a zatem sprzymierzeńcy w procesie odchudzania

Większość owoców to rzeczywiście żywność niskokaloryczna (patrz tabela poniżej), zwłaszcza w porównaniu z innymi słodkimi produktami, które można spożywać, takimi jak przemysłowo robione desery lub ciasta. Jedną z zasad zdrowej diety będzie zastąpienie tych wysokokalorycznych produktów spożywczych owocami. Ten niski poziom kaloryczności zwiększy również ilość jedzenia i da ci korzyść z tego, co można nazwać efektem „objętości” (również w warzywach). Ten efekt „objętościowy” wyjaśnia, że można zjeść większą ilość jedzenia, co pozwala uniknąć uczucia pozbawienia i ograniczenia, które mogą później doprowadzić do „pękania” na wysokokalorycznych produktach spożywczych.

Zdrowa przekąska

Słynna przekąska między posiłkami jest jedną z najczęstszych przyczyn nadwagi. Głównym powodem jest to, że większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, co jedzą. Te przekąski zazwyczaj dotyczą pokarmów, które są łatwe do przenoszenia, ale najczęściej bardzo bogate w kalorie i bogate w tłuszcz i/lub cukier (batony czekoladowe, batony zbożowe, gotowe kanapki, napoje „energetyczne”…). Czy musimy torturować nasze umysły, aby za wszelką cenę oprzeć się głodowi w tych chwilach? Nie jest nawet wskazane, aby mieć przekąski w ciągu dnia, sekretem jest dokonanie właściwego wyboru i owoce są do tego idealne! Łatwe do przenoszenia, większość z nich można bez problemu przechowywać przez kilka dni w pracy, w domu lub w codziennych podróżach. Ich naturalna zawartość cukru i witamin pozwoli Ci naładować baterie podczas ewentualnych spadków energii w ciągu dnia i uniknąć „zachcianek”. Zróbcie test! Zamiast jeść tradycyjny baton czekoladowy z automatu lub ciasteczko, które kupujesz w piekarni, spróbuj gryźć w dwa lub trzy owoce. Będziesz się czuł, jakbyś więcej jadł, a twoje ciało i głowa będą ci dziękować.

Owoce: Smaki i przepisy dla wszystkich

Rodzina owoców jest ogromna i ma tę zaletę, że łączy w sobie wiele smaków i aromatów, które pozwolą Ci na dużą różnorodność w zakresie spożycia żywności, a nie tylko na utratę wagi. Niektórzy będą woleli słodkie smaki innych nieco bardziej gorzkie. Ale w każdym razie, jest mało prawdopodobne, że nie znajdziesz tego, czego szukasz. Zrównoważona dieta nie powinna być kojarzona z „nudą smakową”! I ważne jest, aby spróbować wszystkich smaków, które różne owoce mogą Ci zaoferować. Owoce pójdą również bardzo dobrze z innymi potrawami dla wielu smacznych przepisów, takich jak słodko-pikantne przepisy lub łączenie owoców z nabiałem dla zdrowych przekąsek. Więcej szczegółów na temat przepisów kulinarnych można znaleźć na stronie internetowej Nafissy, gdzie można znaleźć wiele wspaniałych adresów. Te różne punkty powinny zachęcać do wprowadzania owoców do codziennej diety. Najlepszym rozwiązaniem jest wypróbowanie go w ciągu kilku tygodni, gwarantuję, że efekty będą widoczne zarówno na poziomie fizycznym, jak i psychologicznym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *